NAČÍTAVAM

Začnite písať

AKČNÉ TIPY KARIÉRA MAGAZÍN PODUJATIA

4 jednoduché spôsoby, ako si zjednodušiť prácu z domu

Redakcia
Share

Práca je v našom živote veľmi dôležitá. Bez ohľadu na jej formu a miesto výkonu, si vďaka nej zabezpečujeme základné ľudské potreby a životný komfort.

Na dosiahnutie tých najlepších výsledkov však potrebujeme ideálne podmienky. Ani práca z domu nemusí byť v tomto smere vždy jednoduchá a zaisťovať vám ten najlepší výkon. Našťastie existuje niekoľko spôsobov, ako zaistiť, aby bola vaša práca naozaj pohodlná a efektívna. A to aj vtedy, ak ju vykonávate z pohodlia svojho domu. Stačí sa vyhýbať niektorým nevhodným návykom, ktoré vám uberajú energiu a znižujú schopnosť koncentrácie.

1. Nepracujte z pohodlia pohovky

Vytváranie ideálneho priestoru pre prácu je hlavným kľúčom k úspechu. Výhodou je aj to, že dnes už môžete mať svoje nové sídlo s.r.o. v byte. Ak však budete pracovať z pohodlia svojej sedacej súpravy, nemusí vám to priniesť požadovaný efekt. Dobrá stolička, čistý stôl, na ktorom nie je nič zbytočné, správne osvetlenie, je všetko len minimum, ktoré je potrebné na produktívny deň. Využite všetky výhody domácej kancelárie, pretože len tak si môžete okolo seba vytvoriť ideálne prostredie.

 Prečítajte si aj článok o podnikaní na materskej

2. Nastavte si doma správnu izbovú teplotu a vlhkosť

Podľa noriem by teplota na pracovisku v kancelárii mala byť v teplom období od 23 do 25 stupňov Celzia s relatívnou vlhkosťou 60 až 40 %. V chladnom období by mala mať miestnosť teplotu od 22 do 24 ° C. Okrem teploty by ste ale nemali zabudnúť ani na hudbu. Najnovšie štúdie dokazujú, že počúvanie správnych skladieb pomôže zvýšiť efektivitu vašej práce o 6,3 %.

 

 

Umiestnite do priestoru aj správne farebné akcenty. Biele, sivé a béžové odtiene nie sú vždy ideálne a v nesprávny okamih váš mozog doslova „zatemnia“. Vyskúšajte zelenú, modrú a žltú – prinášajú optimizmus a pomáhajú vyladiť vašu pracovnú náladu.

3. Používajte inteligentné nástroje

Aj keď im možno nerozumiete, odmietanie moderných nástrojov na riešenie každodenných problémov je nezmyselné. Používajte na svoju prácu správne programy a aplikácie, aby ste boli vždy v kontakte a inteligentne distribuovali svoje sily.

Mnohé z nich vám umožnia naplánovať si odosielanie e-mailov a upozornia vás, keď potrebujete odpovedať druhej osobe alebo zorganizovať dôležité stretnutie. Jednou z takýchto univerzálnych aplikácií je aj služba špeciálneho virtuálneho sídla, s ktorou máte svoje podnikanie pod lepšou kontrolou.

4. Nezabudnite na svoje zdravie

Znamená to dopĺňať stravou vhodné vitamíny, pravidelným vetraním okysličovať mozog, ktorý potom reaguje oveľa lepšie. Nebude na škodu, ak si urobíte aj prestávku a sem tam dáte do pohybu celé telo. Podnikať s rozumom znamená, vyhýbať sa stresu a negatívnym emóciám. Rozdeľte si náročné úlohy na menšie a efektívne organizujte svoj čas. Najlepším odpočinkom je tiež zmena aktivity.

Tagy
Redakcia
Redakcia

Sme mamy ako ty a podporujeme sa navzájom vo všetkom, čo nás napĺňa a robí nám radosť. Sme inšpiratívny MAGAZÍN a zároveň KOMUNITA akčných mám. Pridaj sa k nám aj ty!

  • 1

Zanechaj nám svoj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *